Brak danych
Większości z nas kojarzy się marka Ralph Lauren z najważniejszą kreacją tego domu mody: z koszulką polo dla eleganckich i równocześnie sportowo ubierających się panów. Obowiązkowo na koszulce...
Niestety, ale na chwilę obecną w żadnym sklepie znajdującym się w naszej bazie nie udało odnaleźć się powyższego produktu. Baza sklepów jest ciągle modyfikowana, zapraszamy za kilka dni.
Większości z nas kojarzy się marka Ralph Lauren z najważniejszą kreacją tego domu mody: z koszulką polo dla eleganckich i równocześnie sportowo ubierających się mężczyzn. Obowiązkowo na koszulce dostępnej w wielu kolorach i odcieniach widnieje rozpoznawalny znak firmowy gracza polo galopującego na koniu i przymierzającego się do uderzenia.
Właśnie na tych koszulkach pojawił się ten haftowany symbol po raz pierwszy, żeby dziś stać się wszędobylskim i pojawiać się w sposób tak samo oczywisty na wszelkich innych produktach producenta Lauren, w tym naturalnie także na flakonach perfum.
Ralph Lauren, wł. Lifshitz, urodzony w 1939 roku Amerykanin nim zaczął budować koszulki polo, które go rozsławiły, zaczynał już jako dziecko od sprzedawania krawatów. Później, w 1967 roku, udało mu się dokonać szczęśliwej inwestycji i wylansować pierwszą własną linię tej części garderoby.
Na początku lat siedemdziesiątych zajmował się już profesjonalnie projektowaniem ciuchów jednocześnie dla mężczyzn, jak i pań. Swój sukces zawdzięczał on wrodzonemu talentowi i finezyjnemu wyczuciu – nigdy nie było mu informacje studiować ten fach.
Dziś wśród stanowczo bogatego asortymentu adresowanego na dodatek do dzieci i młodzieży znajdują się oczywiście perfumy kobiece i męskie. Żeńskie pachnidła „Romance" na bazie aromatów drzew, finezyjnej róży, kwiatów lilii wodnej i gałki muszkatołowej w prostym, klasycznym flakonie należą do ostatnich kreacji.
Natomiast seria „Safari" w wersji żeńskiej i męskiej to egzotyczna linia o pociągających latem i tropikiem aromatach. Podobnie warto wspomnieć o kolekcji „Polo" nawiązującej do firmowego logo i szarych, ale jakże znamiennych początków firmy.
Tu kolejne rodzaje rozróżnione zostały przymiotnikami odcieni: „Black", „Blue" i „Red". Wersjami specjalnymi są „Polo Blue Sport", „Polo Sport Man" i „Polo Explorer". Programatyczny charakter ma seria „Big Pony Collection" dodatkowo skoncentrowana wokół gry polo.
seria ta jest ponumerowana od 1 do 3, przy czym poszczególne warianty zapachowe są rozmaite pod względem charakteru trafnie do różnych męskich typów. Dodatkowo typy 1 i 3 doczekały się wersji dla kobiet.
Wraz z „Big Pony Collection" udało się wylansować produkt, który w umiejętny sposób łączy w sobie wszystkie najważniejsze dla tej firmy atrybuty. Do tego wizerunku nie tylko nadaje się gracz polo widniejący w rozszerzeniu na flakonach, lecz też niezwykle trafiony design flakonów o różnych niebanalnych, czystych i żywych kolorach.
Sylwetka gracza polo odznacza się na flakonach kontrastującymi kolorami. To wyśmienite połączenie brytyjskiej elegancji i sportowego stylu, obydwu tak szczególnie standardowych dla gry polo. Więcej