Większości z nas kojarzy się firma Ralph Lauren z najważniejszą kreacją tego domu mody: z koszulką polo dla eleganckich i jednocześnie sportowo ubierających się mężczyzn. Obowiązkowo na koszulce przystępnej w wielu kolorach i odcieniach widnieje rozpoznawalny znak firmowy gracza polo galopującego na koniu i przymierzającego się do uderzenia. Właśnie na tych koszulkach pojawił się ten haftowany symbol po raz pierwszy, aby dziś stać się wszędobylskim i pojawiać się w sposób tak samo oczywisty na wszystkich innych produktach producenta Lauren, w tym naturalnie także na flakonach perfum. Ralph Lauren, wł. Lifshitz, urodzony w 1939 roku Amerykanin nim zaczął wytwarzać koszulki polo, które go rozsławiły, inicjujeł już jako dziecko od sprzedawania krawatów. Później, w 1967 roku, udało mu się dokonać szczęśliwej inwestycji i wylansować pierwszą własną linię tej części garderoby. Na początku lat siedemdziesiątych zajmował się już profesjonalnie projektowaniem ubrań równocześnie dla mężczyzn, jak i kobiet. Swój sukces zawdzięczał on wrodzonemu talentowi i delikatnemu wyczuciu – nigdy nie było mu informacje studiować ten fach. Dziś wśród nad wyraz bogatego asortymentu adresowanego również do dzieci i młodzieży znajdują się oczywiście pachnidła żeńskie i męskie. Kobiece perfumy „Romance" na bazie aromatów drzew, subtelnej róży, kwiatów lilii wodnej i gałki muszkatołowej w prostym, konwencjonalnym flakonie należą do ostatnich stylizacji. Natomiast kolekcja „Safari" w wersji żeńskiej i męskiej to egzotyczna linia o uwodzących latem i tropikiem aromatach. Podobnie warto wspomnieć o serii „Polo" nawiązującej do firmowego logo i szarych, lecz jakże znamiennych początków producenta. Tu kolejne typy rozróżnione pozostały przymiotnikami barw: „Black", „Blue" i „Red". Wersjami specjalnymi są „Polo Blue Sport", „Polo Sport Man" i „Polo Explorer". Programatyczny charakter ma kolekcja „Big Pony Collection" ponadto skoncentrowana wokół gry polo. Seria ta jest ponumerowana od 1 do 3, przy czym poszczególne warianty zapachowe są najróżniejsze pod względem charakteru stosownie do różnorodnych męskich typów. Dodatkowo typy 1 i 3 doczekały się wersji dla pań. Wraz z „Big Pony Collection" udało się wylansować artykuł, który w umiejętny sposób łączy w sobie wszystkie najważniejsze dla tej producenta właściwości. Do tego wizerunku nie tylko pasuje gracz polo widniejący w zwiększeniu na flakonach, ale też niezwykle trafiony design flakonów o różnorodnych ciekawych, czystych i żywych kolorach. Sylwetka gracza polo odznacza się na flakonach kontrastującymi kolorami. To genialne połączenie brytyjskiej elegancji i sportowego stylu, obydwu tak niezwykle standardowych dla gry polo. Więcej