Balsam po goleniu Nishman After Shave Iceberg No.1 400 ml firma: Nishman Przeznaczenie: Nawilżenie, Od podrażnienia i swędzenia Zapach: Odświeżający Kraj: Turcja Waga/objętość: 400 ml wariant skóry: Wszystkie typy, Wrażliwa Nazwa produktu w językach obcych: Nishman After Shave Iceberg No.1 400 ml Skład: Aqua, Glycerin, Cetearyl Alcohol, Dimethicone, Petrolatum, Ceteareth-20, Parfum, Phenoxyethanol, Methylparaben, Ethylparaben, Propylparaben, Imidazolidinyl Urea, Carbomer, Disodium EDTA, Tocopheryl Acetate, Ascorbic Acid, Aloe Barbadensis Leaf Juice Extract, Pyrus Malus (Apple), Sativa (Oat) Meal Extract, Vitis Vinifera (Grape) Seed Extract, Triethanolamine, Citric Acid, D-Limonene, Coumarin, Butylphenyl Methylpropional, Hexyl Cinnamal. EAN: 8681665066925 Grupa Asil, która gwarantuje usługi i struktury na zapotrzebowania ludzi, podwyższa jakość życia i stale się doskonali, została założona w 2016 roku z przedsiębiorczym, innowacyjnym i odpowiedzialnym duchem wizjonerskim. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu marka bez wahania konsekwentnie kontynuuje działania rozpoczęte w branży kosmetycznej. Firma w niedługim czasie zorganizowała doświadczony, mistrzowski zespół i udało jej się wprowadzić powiew świeżości i świeże spojrzenie na turecki sektor kosmetyczny. Dzięki wizjonerskiej strukturze, która za każdym razem dąży do tego, co najlepsze, producent osiągnęła na scenie zarówno dobór opakowań, jak i produkty wysokiej jakości. Prędki rozwój w krótkim czasie został ustabilizowany, i Grupa Asil zajęła miejsce w gronie uwielbianych i rzetelnych firm z branży kosmetycznej. Grupa Asil, która regularnie eksportuje do ponad 40 krajów, rozwinęła wieloletnią współpracę, nawiązując dobre i silne relacje z wybitnymi klientami i dąży do powiększania liczby krajów, które codziennie eksportuje. Oryginalny dobór opakowań dla marek NISHMAN i PION, badania i rozwój i inicjatywy produkcyjne są najważniejszym krokiem dla Asil Group, by stać się firmą globalną. Asil Group dąży do rozwoju poprzez wkład w gospodarkę kraju i dalsze wzmacnianie struktury instytucjonalnej dzięki wykwalifikowanemu robotnikowi i używaniu możliwości oferowanych poprzez postępowe podejście do zarządzania. Dzięki szerokiej gamie produktów asygnowanych specjalnie dla gabinetów kosmetycznych i fryzjerskich, firma postawiła sobie za cel zaoferowanie klientom końcowym produktów, a także dokonała inwestycji badawczo-rozwojowych i produkcyjnych w tym kierunku. Wszystkie produkty mają oryginalny design i opakowanie, a także działają pod hasłem „The City Senior" dla NISHMAN i „The Incarnation of Creation" dla PION