Brak danych
Dom mody znany pod nazwiskiem jego założyciela: Roberto Cavalli sięga swoimi początkami roku 1970. Prawdziwym przełomem jednak miał być dwa lata później pokaz jego projektów w bardzo...
Niestety, ale na chwilę obecną w żadnym sklepie znajdującym się w naszej bazie nie udało odnaleźć się powyższego produktu. Baza sklepów jest ciągle modyfikowana, zapraszamy za kilka dni.
Dom mody znany pod nazwiskiem jego założyciela: Roberto Cavalli sięga swoimi początkami roku 1970. Prawdziwym przełomem jednak miał być dwa lata później pokaz jego projektów w stanowczo reprezentacyjnym miejscu w mieście jego narodzin: w Palazzo Pittich we Florencji.
Pokaz ten był mnóstwo obiecującą zapowiedzią sukcesu jego domu mody: w ten sposób dał on świadectwo swych uzdolnień artystycznych, najprawdopodobniej odziedziczonych po dziadku Giuseppe Rossi, znanym włoskim malarzu.
Roberto Cavalli nie tylko studiował dodatkowo sztuki atrakcyjne, ale też z ochotą eksperymentował z technikami druku. Poprzez niego zastrzeżony sposób ozdobnego drukowania na skórze stał się poniekąd jego znakiem rozpoznawczym.
w dodatku jego projekty ubrań od za każdym razem charakteryzował dość krzykliwy fason, ochoczo przekraczający utarte granice konwenansów i tradycji. W projektach nieraz powracają desenie skór zwierzęcych z cętkami lamparta albo paskami zebry, poprzez co z ochotą są uosabiane z jego nazwiskiem.
Licencję na pachnidła domu mody Cavalli pojawiające się na rynku począwszy od 2002 roku przeszły po dziesięciu latach w ręce koncernu Coty. Istotnie udaną i oklaskami przywitaną jest kolekcja perfum Roberto Cavalli, która została wylansowana poprzez Louise Turner.
Do wody toaletowej wraz z edycją limitowaną „Exotica" z 2012 roku dołączyły w 2013 kreacje „Acqua", a także „Nero Assoluto". Zmysłowe kompozycje aromatów w przeważającej części o nutach orientalnych i kwiatowych mają charakter ekskluzywny i gustowny.
Łączy je też wspólny design flakonów o błogich obłych kształtach i o grubym szklanym dnie. Flakony różni zabarwienie, od złotego poprzez lazurowy, czerwony i czarny. Z tymi odcieńmi nieprzeciętnie komponuje się złote, ozdobne zamknięcie wieńczące całość z plastycznie przedstawionym firmowym logo: dwoma subtelnie się splatającymi literami C.
Nie mniej atrakcyjna jest linia „Just Cavalli", która obejmuje zarówno perfumy i kosmetyki damskie jak i męskie. Natomiast „Paradiso" to najnowsze objawienie na rynku marki Roberto Cavalli z 2015 roku o egzotycznych aromatach, począwszy od bergamoty, mandarynki, owoców cytrusowych i jaśminu, aż po olejki pinii, cyprysu i liści laurowych w podstawie.
Uwagę zwracają perfumy na siebie już interesującym flakonem z grubego, szlifowanego na kryształ szkła. Reklamowy spot nieprzeciętnie oddaje egzotyczny i gorący klimat, będący tak prawidłowo wyczuwalną inspiracją tych perfum: to krótka historia męsko-damskiego spotkania na tropikalnej wyspie, gdzie zmysły i żądze nie sposób utrzymać na wodzy.