Brak danych
Guess – amerykański sen. Amerykańska firma modowa Guess jest znana na ogół z odzieży o wysokiej jakości, z kreatywnego marketingu i z posiadania pokaźnego wpływu na panujące trendy. Sporym sukcesem...
Niestety, ale na chwilę obecną w żadnym sklepie znajdującym się w naszej bazie nie udało odnaleźć się powyższego produktu. Baza sklepów jest ciągle modyfikowana, zapraszamy za kilka dni.
Guess – amerykański sen. Amerykańska firma modowa Guess jest znana z reguły z odzieży o wysokiej jakości, z kreatywnego marketingu oraz z posiadania obfitego wpływu na panujące trendy. Pokaźnym sukcesem cieszą się także modne dodatki, zegarki i biżuteria oraz perfumy. Firma Guess została założona w 1981 r. Przez braci Georgesa, Armanda, Paula i Maurica Marciano, którzy urodzili się w Maroko, ale w 1977 r. Przeprowadzili się do Kalifornii, aby spełnić swój amerykański sen. W latach 70. Zwrócili uwagę świata mody stosowaniem dżinsu, który wówczas uważany był za staromodny. Projekty braci Marciano były na tyle nieśmiertelne, zmysłowe i wysmakowane, iż już na za każdym razem zmieniły podejście świata mody do dżinsów. Dziś producent Guess należy do tych najszczególniej uznawanych na świecie, a jej komfortowa odzież i dodatki dla kobiet, panów i dzieci są odzwierciedleniem stylu życia. Wśród gwiazd, z którymi Guess współpracuje w zakresie reklamy, są między innymi Claudia Schiffer, Anna Nicole Smith, Laetitia Casta, Carla Bruni i Naomi Campbell. W XXI wieku natomiast firma łączona jest typowo z osobą Paris Hilton. Pierwsze pachnidła producent Guess wprowadziła na rynek w latach 80. We współpracy z marką Revlon. Później jednak zaczęła współpracę z marką Coty. W 1990 r. Rozgłos zyskały damskie pachnidła Guess Original z nutami mandarynki, grapefruita, cytryny, jaśminu, hiacyntu i bursztynu. Do najmocniej znanych aromatów dla panów należą orzeźwiające, zmysłowe pachnidła Guess Seductive Homme Blue. Perfumy Guess produkowane są we współpracy z takimi perfumiarzami, jak Honorine Blanc, Claudette Belnavis, Steve Demercado, Antoine Lie, Francis Kurkdjian, Guillaume Flavigny, Pierre Negrin, Ellen Molner czy Bernard Ellena. Firma Guess prowadzi aktualnie dzialalność w ponad 80 krajach świata i wyróżnia się połączeniem amerykańskiego, zachodniego stylu z europejską wrażliwością. Jej produkty są symbolem młodzieńczego, sexy stylu życia pełnego przygód. W ciągu dziesięcioleci Guess pobudzał ludzi do marzeń dzięki swoim kampaniom reklamowym, które uczyniły popularnymi mnóstwo do tej pory nieznanych osób. Filozofia producenta Guess mówi, że każdy może spełnić swój amerykański sen.