Brak danych
uznana francuska marka jubilerska, jedna z tych, które dumne są ze swej długiej tradycji rodzinnego przedsiębiorstwa. Louis-Francois Cartier założył je w 1847 roku i do 1960 roku pozostawało ono...
Niestety, ale na chwilę obecną w żadnym sklepie znajdującym się w naszej bazie nie udało odnaleźć się powyższego produktu. Baza sklepów jest ciągle modyfikowana, zapraszamy za kilka dni.
ceniona francuska marka jubilerska, jedna z tych, które dumne są ze swojej długiej tradycji rodzinnego przedsiębiorstwa. Louis-Francois Cartier założył je w 1847 roku i do 1960 roku pozostawało ono bezustannie w rękach rodziny Cartier.
aktualnie firma należy do koncernu Richement. Do historii nazwisko Cartier przeszło w związku z nietypowymi zegarkami, począwszy od pierwszych zegarków na rękę, aż po kwadratowe zegarki lotnicze. Z czasem w sklepach Cartier powiększył się asortyment, w tym o przeróżne luksusowe akcesoria jak skórzane torebki albo szale.
Od 1981 roku są wśród nich ponadto perfumy dla obu płci. Do dziś nie brak wiernych i nowych sympatyków pierwszej kreacji zapachowej: Must de Cartier, która stała się klasykiem na drogeryjnych półkach – na tych najwyższych półkach, dodajmy.
Jest to jedna z pięciu linii perfum kobiecych tej firmy. Choć na pierwszy rzut oka perfumy te nie wzbudzają zbytniego zainteresowania swym raczej prostym choć szlachetnym opakowaniem, ich oryginalny charakter jest wart ich ceny.
Egzotyka i niezwykłe mnogość poszczególnych nut zapachowych całej kompozycji wywierają niezmiennie ogromne wrażenie. Spośród ciekawych komponentów strzeżonej tajemnicy warto wspomnieć raczej rzadką gumożywicę, a za nią owocowe nuty moreli, brzoskwini i cytryny.
Do pozostałych czterech innych damskich perfum należy m. In. La Panthére. Perfumy te należą do linii obejmującej niemal wszystkie rodzaje produktów – to część użytkowanej przez Cartier strategii.
Motyw tego dzikiego kota jest przy tym poniekąd programatycznym tematyką tej firmy – nie tylko kolekcji Panthére de Cartier. Pojawia się on na wielu obiektach biżuterii, zwracając uwagę w głównej mierze wysadzanymi drogimi szmaragdowymi oczami.
Inspiracją do wyboru tego egzotycznego motywu miał być udział w polowaniach na afrykańskim safari samego Cartiera, a także pracującej dla niego Jeanne Touissant, zwanej z czasem ze względu na temperament panterą.
perfumy La Panthére to jednak zupełnie nowa kreacja z 2014 roku. Cechuje je owocowo-zmysłowy aromat. Kwintesencją tego samego wyszukanego pomysłu jest flakon tworzony z klarownego, we wnętrzu szlifowanego na zarys głowy pantery szkła.
Kubistyczno-kanciastą formę można prawidłowo podziwiać dopiero po wypełnieniu flakonu kolorowym płynem.