Brak danych
Dom mody znany pod nazwiskiem jego założyciela: Roberto Cavalli sięga swymi początkami roku 1970. Prawdziwym przełomem jednak miał być dwa lata później pokaz jego projektów w bardzo...
Niestety, ale na chwilę obecną w żadnym sklepie znajdującym się w naszej bazie nie udało odnaleźć się powyższego produktu. Baza sklepów jest ciągle modyfikowana, zapraszamy za kilka dni.
Dom mody znany pod nazwiskiem jego założyciela: Roberto Cavalli sięga swymi początkami roku 1970. Prawdziwym przełomem jednak miał być dwa lata później pokaz jego projektów w istotnie reprezentacyjnym miejscu w mieście jego narodzin: w Palazzo Pittich we Florencji.
Pokaz ten był sporo obiecującą zapowiedzią sukcesu jego domu mody: w ten sposób dał on świadectwo swoich uzdolnień artystycznych, najprawdopodobniej odziedziczonych po dziadku Giuseppe Rossi, znanym włoskim malarzu.
Roberto Cavalli nie tylko studiował także sztuki błyskotliwe, lecz też chętnie eksperymentował z technikami druku. Poprzez niego zastrzeżony sposób dekoracyjnego drukowania na skórze stał się poniekąd jego znakiem rozpoznawczym.
dodatkowo jego projekty ciuchów od zawsze charakteryzował dość krzykliwy styl, z ochotą przekraczający utarte granice konwenansów i tradycji. W projektach często powracają desenie skór zwierzęcych z cętkami lamparta albo paskami zebry, przez co ochoczo są uosabiane z jego nazwiskiem.
Licencję na perfumy domu mody Cavalli pojawiające się na rynku począwszy od 2002 roku przeszły po dziesięciu latach w ręce koncernu Coty. Stanowczo udaną i oklaskami przywitaną jest seria perfum Roberto Cavalli, która pozostała wylansowana przez Louise Turner.
Do wody toaletowej wraz z edycją limitowaną „Exotica" z 2012 roku dołączyły w 2013 kreacje „Acqua" i „Nero Assoluto". Zmysłowe kompozycje aromatów w przeważającej części o nutach orientalnych i kwiatowych mają charakter luksusowy i stylowy.
Łączy je też wspólny design flakonów o miłych obłych kształtach i o grubym szklanym dnie. Flakony różni zabarwienie, od złotego poprzez lazurowy, czerwony i czarny. Z tymi kolormi nadzwyczajnie komponuje się złote, dekoratywne zamknięcie wieńczące całość z plastycznie przedstawionym firmowym logo: dwoma finezyjnie się splatającymi literami C.
Nie mniej interesująca jest seria „Just Cavalli", która obejmuje jednocześnie pachnidła i kosmetyki kobiece jak i męskie. Natomiast „Paradiso" to najnowsze objawienie na rynku marki Roberto Cavalli z 2015 roku o egzotycznych aromatach, począwszy od bergamoty, mandarynki, owoców cytrusowych i jaśminu, aż po olejki pinii, cyprysu i liści laurowych w podstawie.
Uwagę zwracają perfumy na siebie już interesującym flakonem z grubego, szlifowanego na kryształ szkła. Reklamowy spot wyśmienicie oddaje egzotyczny i gorący klimat, będący tak prawidłowo wyczuwalną inspiracją tych perfum: to krótka historia męsko-żeńskiego spotkania na tropikalnej wyspie, gdzie zmysły i żądze nie sposób utrzymać na wodzy.