Brak danych
Paco Rabanne Invictus Victory to zapach zwycięstwa. Aromat wprawiający w pozytywny nastrój, który dodaje pewności siebie i powoduje, iż niemożliwe nie istnieje. Dzięki tej propozycji wszystko...
Niestety, ale na chwilę obecną w żadnym sklepie znajdującym się w naszej bazie nie udało odnaleźć się powyższego produktu. Baza sklepów jest ciągle modyfikowana, zapraszamy za kilka dni.
Paco Rabanne Invictus Victory to zapach zwycięstwa. Aromat wprawiający w pozytywny nastrój, który dodaje pewności siebie i sprawia, iż niemożliwe nie istnieje. Dzięki tej propozycji wszystko wydaje się prostsze, a osiągnięcie każdego obranego celu jest tylko kwestią czasu.
Bursztynowa woda perfumowana dla mężczyzn została zamknięta w nad wyraz spektakularnym flakonie imitującym puchar i utrzymanym w czarnej kolorystyce. Złota litera V symbolizuje zwycięstwo, sprawiając, że całość ukazuje się stanowczo dostojnie. Paco Rabanne Invictus Victory jest orzeźwiającym zapachem adresowanym do innowacyjnych panów. Przyjemnie zaskakuje świeżością takich nut zapachowych, jak cytryna, a także różowy pieprz, jednocześnie otulając ciepłymi, zmysłowymi akcentami w postaci olibdanum i fasolki tonki. Oprócz nich w kompilacji pojawiła się lawenda, wanilia i bursztyn.
Mieszanka odpowiednia na jesienne i zimowe wieczory została zaprezentowana niedawno, bo w 2021 roku. Solidny i silny zapach Invictus Victory kapitalnie poradzi sobie w każdej sytuacji, dostarczając niezwykłych doznań. Paco Rabanne to doświadczony producent, który stawia na luksus, wysoką jakość i swojego typu ekstrawagancję przemyślaną w najdrobniejszych detalach. Firma znana jest z proponowania nietuzinkowych flakonów wypełnionych niesztampowymi zapachami, co miało miejsce jeszcze w tym przypadku. Interesujący optycznie puchar kryje w sobie zapach siły, a także mocy, który pozwoli poczuć się wyjątkowo w każdej sytuacji.
Będzie naprawdę super, jeśli prześlesz swoją recenzję / opinię o produkcie Paco rabanne invictus victory woda perfumowana spray 200ml (3349668592388). Pomóż pozostałym użytkownikom w podjęciu decyzji o zakupie.