Brak danych
początku było białe mydło, które w 1905 roku otrzymało dziś znaną na całym świecie nazwę: Nivea. Standardowy śnieżnobiały krem o tej nazwie pojawił się sześć lat później, w dodatku dzięki...
Niestety, ale na chwilę obecną w żadnym sklepie znajdującym się w naszej bazie nie udało odnaleźć się powyższego produktu. Baza sklepów jest ciągle modyfikowana, zapraszamy za kilka dni.
początku było białe mydło, które w 1905 roku otrzymało dziś znaną na całym świecie nazwę: Nivea. Charakterystyczny śnieżnobiały krem o tej nazwie pojawił się sześć lat później, w dodatku dzięki utalentowanemu aptekarzowi Oscarowi Troplowitz, który zainspirował się łacińskim określeniem na śnieg nivis przy wyborze nazwy.
Swe standardowe opakowanie w kolorze blue krem otrzymał jednak dopiero w 1924 roku. O tym jak ważnym i nowoczesnym wynalazkiem był ów krem świadczy fakt, iż jego receptura pozostała do dziś niemal niezmieniona.
Dziś Nivea jest bronioną marką przedsiębiorstwa Beiersdorf AG. Asortyment Nivea, obejmujący początkowo krem do twarzy i dłoni, został sukcesywnie rozszerzony o dopełniające produkty do pielęgnacji twarzy, włosów, ciała oraz o kosmetyki do makijażu.
Natomiast miejsce tradycyjnego kremu zajęły progresywne produkty jak „Nivea Cellular Anti-Age" seria. Nowym rozdziałem w historii firmy było w 1968 roku utworzenie specjalnego laboratorium odpowiedzialnego na wykreowanie aromatów firmowych.
Jako charakterystyczny dominujący aromat produktów Nivea pozostała wybrana bergamota, z czasem zastąpiona jej odpowiednikiem plastikowym. Ta specyficzna subtelna, świeża woń poza tym możliwie neutralnych białych albo bezbarwnych kosmetyków była przez dziesięciolecia i jest do teraz jednym z głównych powodów, dla którego one są tak szczerze uwielbiane i chętnie kupowane.
Wśród nielicznych wyjątków od reguły są m.in. Mleczka nowej generacji do pielęgnacji ciała o aromatach miodowym i czekoladowym z serii „Body Milk". Punktualnie z okazji 100-go jubileuszu producenta i wykreowania pierwszego kremu na rynku pojawiła się w limitowanej edycji woda toaletowa.
Po odniesieniu ogromnego sukcesu została ona zastąpiona drugą edycją o nazwie „Nivea Original EDT", z dominującymi kwiatowymi aromatami i słodkawej nucie. W swym zamyśle miała to być kreacja zapachowa neutralna, dedykowana dla obu płci.
Zupełnie zgodnie z filozofią pozostałych artykułów Nivea flakon perfum otrzymał bardzo prostą formę, na którym tylko dumnie widnieje etykietka z firmowym logo jako jedyna dekoracja. Ponadto kolorystyka flakonu jest ściśle podporządkowana typowemu dla producenta wizerunkowi o wyłącznie dwóch kolorch granatowej i białej.