Twoja skóra może mieć wszystko: Jędrność. Siłę. Blask. I nowy, podniesiony wygląd. Wszystko to w ultralekkiej, odświeżającej formule.Dzięki zawartości 99% naturalnie pozyskiwanych ekstraktów z Morskiego Kwiatu Hibiskusa i Moringi, wzmocnij swoją skórę, aby uwolnić jej młodzieńczy potencjał. Doświadczenie jest wyjątkowe:- 92% przyznało,towar nie obciąża skóry.(1)- 91% stwierdziło, że skóra nie jest tłusta i nie pozostawia śladów.(1)- 88% stwierdziło, że pory zostały zminimalizowane.(2)- 87% stwierdziło, iż tekstura skóry wygląda delikatniej.(2)składniki MŁODZIEŻOWEJ MOCY.Exclusive Hibiscus Morning Flower Extract.Natura w swej najpotężniejszej postaci. Naukowcy Estée Lauder odkryli, że kwiaty Hibiscus sinensis zbierane wcześnie w ciągu dnia posiadają największą aktywność wzmacniającą kolagen. Zbieramy więc rano ręcznie zbierane kwiaty, żeby zapewnić im maksymalną siłę działania, a następnie - w procesie trwającym 83 dni od zbiorów do produkcji - tworzymy nasz ekstrakt, który wspomaga naturalną produkcję kolagenu w skórze.elitarny ekstrakt z MoringiMoringa jest nieraz nazywana "cudownym drzewem" i jest jednym z najsilniejszych składników Youth Power, jakie kiedykolwiek odkryliśmy. Wykonany w luksusowym, zgłoszonym do zastrzeżonia procesie, nasz ekstrakt wspiera konkretne białko, które pomaga skórze wzmocnić sporo ścieżek przeciwdziałających starzeniu się skóry.Ekstrakt z komórek macierzystych kaktusa i kwas hialuronowyDodatkowe silne składniki wzmacniają moc Revitalizing Supreme+. Wyciąg z komórek macierzystych kaktusa oraz kwas hialuronowy pomagają odsłonić silniejszą, odżywioną skórę, która jest nasycona 72-godzinnym nawilżeniem. Witalna bariera wilgoci w skórze zostaje umocniona.Collagen Boosting TechnologyNasza formuła łączy nasze naturalne składniki z Technologią Wzmacniającą Kolagen, aby przywrócić skórze zdolność do odczuwania i wyglądania jędrniej.TEKSTURA BOOSTINGUltra błogi, lekki krem zagwarantuje orzeźwiającą rozkosz przy każdym dotyku. Wchłania się błyskawicznie bez uczucia tłustości.(1) Test konsumencki na 116 kobietach po 1-tygodniowym użytkowaniu towaru.(2) Test konsumencki na 116 kobietach po 4 tygodniach stosowania produktu.