Któż nie marzy o produktach spod znaku białej gwiazdy, która jest logo marki Mont Blanc? marka ta niezmienne od 1906 roku produkuje przecież najwyższej jakości dobra luksusowe: pióra, zegarki, biżuterię, produkty skórzane i ostatnio – także niesamowite pachnidła, które już stały się jednymi z najpopularniejszych na świecie. Połączenie tradycji z progresywnością i pracą rzemieślniczą zagwarantuje gustowne i genialne pod każdym względem przedmioty elitarne. Założona w Hamburgu poprzez trzech panów, którzy znają się na rzeczy jak nikt inny, olśniewa klasą, elegancją i luksusem. Nazwa firmy pochodzi od góry Mont Blanc – najwyższego szczytu Alp i Europy. „Dach Europy" ma aż 4810,45 m. N.p.m., a zdobycie szczytu jest szczególnie trudnym wyczynem, który udaje się jedynie tym najodważniejszym i najlepiej przygotowanym. Biała gwiazda natomiast to symbol sześciu dolin otaczających górę. Pachnidła Mont Blanc wprowadzone zostały do oferty marki stosunkowo niedawno, jednak już zdążyły zaskarbić sobie rzesze fanów. Nic dziwnego – aromaty Mont Blanc to kwintesencja elegancji i klasy, które tak zanikają w dzisiejszym świecie. W ofercie znajdują się zarówno aromaty męskie, jak i , a także balsamy po goleniu. Wszystkie one stworzono z myślą o pewnych siebie i odważnych ludziach, dla których tak samo ważna jest tradycja, jak nowoczesność. Doskonałe wyważenie przeszłości z przyszłością tworzy nowe, wyraźne i atrakcyjne nuty, którym nie sposób się oprzeć. Zmysłowość, pewność, radość życia – tak można opisać te zapachy. Perfumy znakomicie nadają się dla wszystkich, dla których wspinanie na szczyt – dosłownie i w przenośni – jest wyzwaniem, które można osiągnąć przy odrobinie marzeń i wysiłku. Innowacyjne, szykowne i surowe flakony dopełniają całości. Efektownie prezentują się z perfumami wewnątrz, dając wrażenie klasy samej w sobie. Design butelek także w pełni wpisuje się w filozofię producenta i nadzwyczajnie demonstruje się na półce. Wyśmienita kolorystyka, klasyka połączona z progresywnością.