Filtry

Są takie zapachy, które doskonale sprawdzą się zarówno dla kobiet jak i dla mężczyzn. Wiele firm produkuje specjalne zapachy, które mogą być z powodzeniem stosowane bez względu na płeć osoby, która je nosi. Są zazwyczaj bardziej czyste i neutralne niż zapachy dedykowane konkretnej płci, dzięki czemu świetnie podkreślają zarówno kobiecą jak i męską urodę i charakter. Podział zapachów na damskie i męskie jest raczej umowny. Nie ma konieczności noszenia zapachu przeznaczonego dla swojej płci. Te same nuty zapachowe występują zarówno w perfumach delikatnych, słodkich i kobiecych, co w przypadku zapachów twardych, męskich. Kiedyś nie istniał podział na zapachy tworzone z myślą o konkretnej płci. Różnice w zapachu były zależne po prostu od skóry. Kobiety mają o wiele delikatniejszą skórę niż mężczyźni, dlatego zapach na ich skórze jest o wiele bardziej delikatny. Z drugiej strony, dokładnie takie same różnice występują w obrębie osób tej samej płci. Każdy człowiek ma swój własny, specyficzny zapach, który wpływa na odbiór perfum na naszej skórze. Obecnie producenci powracają do tworzenia zapachów przeznaczonych dla osób poszukujących konkretnych nut zapachowych bez względu na ich płeć. Są to zapachy unisex. Przyjęło się uważać, że testery perfum są o wiele lepsze niż oryginalne zapachy, ponieważ mają zachęcić klienta do kupienia pełnej buteleczki. Mają zawierać o wiele wyższe stężenie olejków zapachowych, dzięki czemu zapach jest bardziej intensywny i utrzymuje się o wiele dłużej niż zapach testera. Z tego powodu wiele osób specjalnie poluje na testery wierząc, że zapewnią sobie kosmetyk o wiele lepszej jakości. Często namawiają również swoich bliskich do zakupu testerów i krytykują zakup oryginalnych zapachów. Osoby, które mówią takie rzeczy często nie są świadome tego, że zgodnie z prawem testery nie mogą się różnić od oryginalnego zapachu. Jeżeli klient wykaże, że tester i oryginał zapachu pachną inaczej, utrzymują się na skórze przez inny okres czasu albo w inny sposób różnią się między sobą, to może pozwać firmę produkującą perfumy do sądu. Tego typu różnice traktowane są jako oszustwo i są sprzeczne z prawem. Dodatkowo należy pamiętać, że testery mają zachęcić do zakupu zapachu. Jeżeli klient kupi flakonik perfum, który będzie pachnieć inaczej niż krócej niż testowany przez niego zapach, to nie wróci więcej do tej firmy. Prawdopodobnie opowie swoim znajomym o nieuczciwej firmie, więc oni również nie będą kupować produktów tej marki. Jak łatwo odgadnąć, sprzedawanie testerów lepszej jakości niż wyrób gotowy jest po prostu nieopłacalne. Kupując testery produktów nie musisz również godzić się na gorszą jakość zapachu. Tester to dokładnie ten sam kosmetyk co pełnowymiarowe opakowanie. Najczęściej różnią się po prostu wyglądem kartonika zewnętrznego. Firmom zależy, żeby ich perfumy trafiły do możliwie największej ilości osób. Z tego powodu chcą dostarczyć testery zapachów do dużej ilości sklepów i chcą to zrobić możliwie najtaniej. Z tego powodu testery są tańsze niż pełnowymiarowe zapachy. Najczęściej decydując się na zakup testera zapachu unisex musisz zrezygnować tylko z ładnego kartonika zewnetrznego i korka flakoniku. Zapach będzie dokładnie taki sam, jak w przypadku normalnych perfum. Z tego powodu zakup testerów jako zapachów używanych na co dzień jest po prostu bardzo opłacalny. Często występują w większych pojemnościach niż pełnowymiarowe produkty, a oferowane są w znacznie niższej cenie. Dzięki temu nie dość, że zaoszczędzimy nieco pieniędzy, to dostaniemy większe opakowanie. Testery zapachów możemy rozpoznać po informacjach umieszczonych na buteleczkach. Najczęściej znajdziemy naklejony napis tester w języku polskim, angielskim lub francuskim. Testery zapachów zazwyczaj nie posiadają korka. Dodatkowo, kartoniki testerów nie są tak ozdobne jak normalne opakowania. Pamiętaj, że testery i podróbki to nie to samo! Podróbki to kradzież produktu, a w dodatku nie masz informacji na temat ich składu, więc mogą być niebezpieczne dla zdrowia.

Zamknij

Kupuj 50% taniej!

Wyślemy Ci najlepsze promocje w sklepach online.

Nie, dziękuję, wolę przepłacać