Brak danych
Versace Palazzo Empire VERD004/18 Główne parametry: Zegarek z mechanizmem szwajcarskim. Włoski nieszablonowy design. Stylistyka jedyna w swoim rodzaju. Mechanizm kwarcowy – analogowy zegarek...
Niestety, ale na chwilę obecną w żadnym sklepie znajdującym się w naszej bazie nie udało odnaleźć się powyższego produktu. Baza sklepów jest ciągle modyfikowana, zapraszamy za kilka dni.
Versace Palazzo Empire VERD004/18 Główne parametry: Zegarek z mechanizmem szwajcarskim. Włoski nieszablonowy design. Stylistyka jedyna w swoim rodzaju. Mechanizm kwarcowy – analogowy zegarek kwarcowy przypomina zegarek mechanicznym pod tym względem, iż jest wyekwipowany w mechanizm do przekazywania energii, lecz jest zasilany z baterii i oscyluje dzięki kryształowi kwarcu, aby zachować precyzję.
Szafirowe szkło – nad wyraz niełatwe do zarysowania ze względu na swoją twardość, w skali Mohsa (skala twardości) ma aż 9 punktów, przy czym 10 punktów ma tylko diament. Limitowana edycja. Specyficzne logo producenta umieszczone w formie 3D na środku czarnej eleganckiej tarczy.
Rozpoznawalność loga i producenta na całym świecie. Masywna bransoleta i koperta ze stali nierdzewnej. Wygodne motylkowe zapięcie bransolety. W zestawie z stylowym pudełkiem producenta. W komplecie: Oryginalny zegarek Versace Oryginalne pudełko Versace Instrukcja obsługi Karta gwarancyjna Versace Włoski dom mody, założony poprzez Gianniego Versace w 1978 roku we Włoszech.
Versace to bezdyskusyjnie jedna z najistotniej wytwornych i prestiżowych marek. Zegarki VERSACE mają dokładne szwajcarskie mechanizmy, dzięki czemu będą bezawaryjne poprzez mnóstwo lat. Przyciągają uwagę i zniewalają oryginalnym designem.
Historia firmy sięga roku 1972, kiedy to Gianni Versace przyleciał z Reggio Calabria do Mediolanu. Jego zadaniem było stworzenie kolekcji dla Ezio Nicosia, właściciela producenta włókienniczej Florentine Flowers.
W tym okresie produkty „made in Italy" zaczynały podbijać rynki światowe, więc dla młodego projektanta wizja wyjazdu do Mediolanu, stolicy mody i pracy dla sławnego przedsiębiorcy, była nad wyraz interesująca.
W praktyce był to punkt zwrotny w karierze Gianniego Versace – konsumenci potrzebowali nowego typu konfekcji, ciuchów mniej anonimowych, bardziej wyrażających fason osoby, która je nosi – tak powstało Versace.