Brak danych
Versace VELR007/19 Audrey Główne atrybuty: Zegarek z mechanizmem szwajcarskim. Włoski nieszablonowy design. Stylistyka jedyna w swoim typu. Mechanizm kwarcowy – analogowy zegarek kwarcowy...
Niestety, ale na chwilę obecną w żadnym sklepie znajdującym się w naszej bazie nie udało odnaleźć się powyższego produktu. Baza sklepów jest ciągle modyfikowana, zapraszamy za kilka dni.
Versace VELR007/19 Audrey Główne właściwości: Zegarek z mechanizmem szwajcarskim. Włoski nieszablonowy design. Stylistyka jedyna w swym rodzaju. Mechanizm kwarcowy – analogowy zegarek kwarcowy przypomina zegarek mechanicznym pod tym względem, że jest wyekwipowany w mechanizm do przekazywania energii, lecz jest zasilany z baterii i oscyluje dzięki kryształowi kwarcu, żeby zachować precyzję.
Szafirowe szkło – szczególnie trudne do zarysowania ze względu na swoją twardość, w skali Mohsa (skala twardości) ma aż 9 punktów, przy czym 10 punktów ma tylko diament. Typowe logo firmy umieszczone na godzinie dwunastej.
spektakularne złote zdobne indeksy godzin. Rozpoznawalność loga i marki na całym świecie. Masywna bransoleta i koperta ze stali szlachetnej nierdzewnej. Komfortowe motylkowe zapięcie bransolety. W pakiecie z gustownym pudełkiem producenta.
W zestawie: Oryginalny zegarek Versace Oryginalne pudełko Versace Instrukcja obsługi Karta gwarancyjna Versace Włoski dom mody, założony poprzez Gianniego Versace w 1978 roku we Włoszech. Versace to bezdyskusyjnie jedna z najszczególniej wytwornych i prestiżowych marek.
Zegarki VERSACE posiadają dokładne szwajcarskie mechanizmy, dzięki czemu będą bezawaryjne poprzez niemało lat. Przyciągają uwagę i zniewalają oryginalnym designem. Historia firmy sięga roku 1972, kiedy to Gianni Versace przyleciał z Reggio Calabria do Mediolanu.
Jego zadaniem było stworzenie linii dla Ezio Nicosia, właściciela marki włókienniczej Florentine Flowers. W tym okresie produkty „made in Italy" zaczynały podbijać rynki światowe, więc dla młodego projektanta wizja wyjazdu do Mediolanu, stolicy mody oraz pracy dla sławnego przedsiębiorcy, była niezwykle ciekawa.
W praktyce był to punkt zwrotny w karierze Gianniego Versace – kupujący potrzebowali nowego typu konfekcji, ciuchów mniej anonimowych, bardziej wyrażających fason osoby, która je nosi – tak powstało Versace.