Brak danych
Dom mody znany pod nazwiskiem jego założyciela: Roberto Cavalli sięga swoimi początkami roku 1970. Prawdziwym przełomem jednak miał być dwa lata później pokaz jego projektów w wyjątkowo...
Niestety, ale na chwilę obecną w żadnym sklepie znajdującym się w naszej bazie nie udało odnaleźć się powyższego produktu. Baza sklepów jest ciągle modyfikowana, zapraszamy za kilka dni.
Dom mody znany pod nazwiskiem jego założyciela: Roberto Cavalli sięga swymi początkami roku 1970. Prawdziwym przełomem jednak miał być dwa lata później pokaz jego projektów w nad wyraz reprezentacyjnym miejscu w mieście jego narodzin: w Palazzo Pittich we Florencji.
Pokaz ten był niemało obiecującą zapowiedzią sukcesu jego domu mody: w ten sposób dał on świadectwo swoich uzdolnień artystycznych, najprawdopodobniej odziedziczonych po dziadku Giuseppe Rossi, znanym włoskim malarzu.
Roberto Cavalli nie tylko studiował też sztuki przepiękne, lecz też z ochotą eksperymentował z technikami druku. Poprzez niego opatentowany sposób dekoratywnego drukowania na skórze stał się poniekąd jego znakiem rozpoznawczym.
w dodatku jego projekty ubrań od za każdym razem charakteryzował dość krzykliwy fason, z ochotą przekraczający utarte granice konwenansów i tradycji. W projektach nieraz powracają desenie skór zwierzęcych z cętkami lamparta albo paskami zebry, przez co ochoczo są uosabiane z jego nazwiskiem.
Licencję na pachnidła domu mody Cavalli pojawiające się na rynku począwszy od 2002 roku przeszły po dziesięciu latach w ręce koncernu Coty. Bardzo udaną i oklaskami przywitaną jest seria perfum Roberto Cavalli, która została wylansowana przez Louise Turner.
Do wody toaletowej wraz z edycją limitowaną „Exotica" z 2012 roku dołączyły w 2013 kreacje „Acqua" i „Nero Assoluto". Zmysłowe kompozycje aromatów w przeważającej części o nutach orientalnych i kwiatowych posiadają charakter elitarny i wykwintny.
Łączy je również wspólny design flakonów o błogich obłych kształtach i o grubym szklanym dnie. Flakony różni zabarwienie, od złotego przez lazurowy, czerwony i czarny. Z tymi barwami rewelacyjnie komponuje się złote, dekoratywne zamknięcie wieńczące całość z plastycznie przedstawionym firmowym logo: dwoma delikatnie się splatającymi literami C.
Nie mniej niebanalna jest linia „Just Cavalli", która obejmuje równocześnie perfumy i kosmetyki żeńskie jak i męskie. Natomiast „Paradiso" to najnowsze objawienie na rynku marki Roberto Cavalli z 2015 roku o egzotycznych aromatach, począwszy od bergamoty, mandarynki, owoców cytrusowych i jaśminu, aż po olejki pinii, cyprysu i liści laurowych w podstawie.
Uwagę zwracają perfumy na siebie już niebanalnym flakonem z grubego, szlifowanego na kryształ szkła. Reklamowy spot świetnie oddaje egzotyczny i gorący klimat, będący tak należycie wyczuwalną inspiracją tych perfum: to krótka historia męsko-żeńskiego spotkania na tropikalnej wyspie, gdzie zmysły i żądze nie sposób utrzymać na wodzy.