Brak danych
Zanim Tom Ford postanowił podążać własnym szlakiem w gąszczu świata mody przysłużył się on w stanowczy sposób ni mniej ni więcej jak sławnemu domu mody Gucci. Po tym jak próbował swojego szczęścia...
Niestety, ale na chwilę obecną w żadnym sklepie znajdującym się w naszej bazie nie udało odnaleźć się powyższego produktu. Baza sklepów jest ciągle modyfikowana, zapraszamy za kilka dni.
Zanim Tom Ford postanowił podążać własnym szlakiem w gąszczu świata mody przysłużył się on w stanowczy sposób ni mniej ni więcej jak popularnemu domu mody Gucci. Po tym jak próbował swego szczęścia na studiach historii sztuki i architektury zdobywał wreszcie praktyczne umiejętności jako projektant mody pracując dla innych domów mody.
O jego talencie świadczy fakt, iż w przeciągu szczególnie niedługiego czasu udało mu się radykalnie naprawić nie tylko finansową pozycję domu Gucci. Już jako właściciel własnej firmy ze swym nazwiskiem w nazwie Tom Ford wylansował począwszy od 2004 roku serie perfum męskich i żeńskich, a także jedną unisex.
Ogromnym sukcesem okazała się już pierwsza kreacja perfum kobiecych „Black Orchid" - Czarna Orchidea. Następnymi perfumami serii są „Velvet Orchid" oraz w wydaniu męskim „Tom Ford For Men", „For Men Extrem" i „Grey Velvet".
interesującymi perfumami kobiecymi okazały się również być „Violet Blonde" oraz „White Patchouli" wykreowanymi przez szwajcarską producenta Givaudan. Stylizacji perfum kobiecych o niemało obiecującej nazwie „Sahara Noir" odpowiada kombinacja tego zapachu po męsku „Noir".
Jako aromaty uniwersalne, zaspokajające gusta równocześnie damskie jak i męskie są dwie zagadkowe kreacje: „Jasmin Rouge", a także „Netroli Portofino". Niezwykle prawdopodobnie pojawienie się tak wielu stylizacji perfum w stosunkowo tak krótkim czasie miało swą przyczynę w odniesionym poprzez pierwszą kompozycję z nazwiskiem Forda „Black Orchid" tak szerokiego sukcesu.
Powstał on w 2006 przy współpracy znanej szwajcarskiej firmy Givaudan i dla niej pracującymi Davidem Apel i Pierrem Negrinem. Czarna orchidea to zapach, jak to już obiecuje jego nazwa, zapach kwiecisty o niezwykłej nucie orientalnej.
Otwarciem perfum jest interesujący pakiet bergamoty, jaśminu, mandarynki, czarnej porzeczki i ylang-ylang. Nuta serca to kwiat lotosu i orchidei zmieszany z notami owocowymi i przyprawami. Całość zamykają ambra, ciemna czekolada, wanilia obok wetiwiery i kadzidła.
Flakon z czarnego barwionego matowego szkła jest wprawdzie prosty, ale też niepozbawiony szczególnego czaru. Przypomina on trochę męską sylwetkę z szerokimi ramionami, a może raczej jakiegoś tajemniczego ducha orientu, sądząc po jego wyjątkowo zmysłowej i intrygującej zawartości.
Na czarnym tle nieprzeciętnie prezentują się złote akcenty śladowej etykietki i przepaski tuż pod nakrętką. Nie był zapewne przypadkiem fakt, że reklama tych perfum w sposób tak umiejętny igrając z hollywoodzkim genre wczesnych filmów jest imponująco dopracowana stylistycznie, zważywszy, iż sam Tom Ford ma na swoim koncie udaną przygodę z branżę filmową.
Twarzą reklamy została Julia Restoin-Roitfeld, która ustylizowana na filmową rudowłosą piękność i z silnym makijażem kokietuje swą subtelną, lecz też zmysłową do stracenia opanowania kobiecością.