Któż nie marzy o produktach spod znaku białej gwiazdy, która jest logo marki Mont Blanc? marka ta niezmienne od 1906 roku produkuje przecież najwyższej jakości dobra wytworne: pióra, zegarki, biżuterię, produkty skórzane i ostatnio – także niesamowite pachnidła, które już stały się jednymi z najpopularniejszych na świecie. Połączenie tradycji z nowoczesnością i pracą rzemieślniczą zagwarantuje szykowne i doskonałe pod każdym względem przedmioty ekskluzywne. Założona w Hamburgu poprzez trzech panów, którzy znają się na rzeczy jak nikt inny, zachwyca klasą, elegancją i luksusem. Nazwa firmy pochodzi od góry Mont Blanc – najwyższego szczytu Alp i Europy. „Dach Europy" ma aż 4810,45 m. N.p.m., a zdobycie szczytu jest nad wyraz niełatwym wyczynem, który udaje się tylko tym najodważniejszym i najlepiej przygotowanym. Biała gwiazda natomiast to symbol sześciu dolin otaczających górę. Pachnidła Mont Blanc wprowadzone pozostały do oferty producenta stosunkowo niedawno, jednak już zdążyły zaskarbić sobie rzesze sympatyków. Nic dziwnego – aromaty Mont Blanc to kwintesencja elegancji i klasy, które tak zanikają w dzisiejszym świecie. W ofercie znajdują się jednocześnie zapachy męskie, jak i i balsamy po goleniu. Wszystkie one stworzono z myślą o pewnych siebie i odważnych ludziach, dla których tak samo ważna jest tradycja, jak nowoczesność. Nadzwyczajne wyważenie przeszłości z przyszłością buduje świeże, wyraziste i ciekawe nuty, którym nie sposób się oprzeć. Zmysłowość, pewność, radość życia – tak można opisać te aromaty. Pachnidła nieprzeciętnie nadają się dla wszelkich, dla których wspinanie na szczyt – dosłownie i w mobilni – jest wyzwaniem, które można osiągnąć przy odrobinie marzeń i wysiłku. Nowoczesne, wysmakowane i bezkompromisowe flakony dopełniają całości. Przepięknie prezentują się z perfumami wewnątrz, dając wrażenie klasy samej w sobie. Design butelek także w pełni wpisuje się w filozofię marki i genialnie przedstawia się na półce. Idealna kolorystyka, klasyka połączona z postępowością.