Któż nie marzy o produktach spod znaku białej gwiazdy, która jest logo marki Mont Blanc? producent ta niezmienne od 1906 roku produkuje przecież najwyższej jakości dobra elitarne: pióra, zegarki, biżuterię, produkty skórzane i ostatnio – także niesamowite pachnidła, które już stały się jednymi z najpopularniejszych na świecie. Połączenie tradycji z nowoczesnością i pracą rzemieślniczą gwarantuje wyszukane i rewelacyjne pod każdym względem przedmioty elitarne. Założona w Hamburgu przez trzech panów, którzy znają się na rzeczy jak nikt inny, zniewala klasą, elegancją i luksusem. Nazwa marki pochodzi od góry Mont Blanc – najwyższego szczytu Alp i Europy. „Dach Europy" ma aż 4810,45 m. N.p.m., a zdobycie szczytu jest niezwykle niełatwym wyczynem, który udaje się tylko tym najodważniejszym i najlepiej przygotowanym. Biała gwiazda natomiast to symbol sześciu dolin otaczających górę. Perfumy Mont Blanc wprowadzone pozostały do oferty firmy stosunkowo niedawno, jednak już zdążyły zaskarbić sobie rzesze fanów. Nic dziwnego – aromaty Mont Blanc to kwintesencja elegancji i klasy, które tak zanikają w dzisiejszym świecie. W ofercie znajdują się równocześnie zapachy męskie, jak i i balsamy po goleniu. Wszystkie one wytwarzano z myślą o pewnych siebie i odważnych ludziach, dla których równie ważna jest tradycja, jak innowacyjność. Znakomite wyważenie przeszłości z przyszłością kreuje nowe, wyraźne i niebanalne nuty, którym nie sposób się oprzeć. Zmysłowość, pewność, radość życia – tak można opisać te zapachy. Perfumy nadzwyczajnie nadają się dla wszystkich, dla których wspinanie na szczyt – dosłownie i w przenośni – jest wyzwaniem, które można osiągnąć przy odrobinie marzeń i wysiłku. Innowacyjne, wysmakowane i ascetyczne flakony dopełniają całości. Efektownie prezentują się z perfumami we wnętrzu, dając wrażenie klasy samej w sobie. Design butelek także w pełni wpisuje się w filozofię firmy i idealnie ukazuje się na półce. Świetna kolorystyka, klasyka połączona z postępowością.