Brak danych
perfumy Elizabeth Arden to propozycja dla pań, które cenią sobie konwencjonalne rozwiązania, jak i poszukują nowych inspiracji. Firma Elizabeth Arden funkcjonuje na rynku już od 1910 r. W tym...
Niestety, ale na chwilę obecną w żadnym sklepie znajdującym się w naszej bazie nie udało odnaleźć się powyższego produktu. Baza sklepów jest ciągle modyfikowana, zapraszamy za kilka dni.
pachnidła Elizabeth Arden to sugestia dla pań, które cenią sobie tradycyjne rozwiązania, jak i poszukują nowych inspiracji. Marka Elizabeth Arden funkcjonuje na rynku już od 1910 r. W tym czasie zdążyła sobie zyskać renomę, a także prestiż.
Jej założycielka postawiła sobie za cel stworzenie linii kosmetyków i perfum, które są dopracowane w każdym detalu, mają pomagać kobietom dbać o swój komfort, urodę, pielęgnować skórę, dodawać pewności siebie.
Bogata oferta tego typu perfum umożliwia znalezienie dla siebie wspaniałego zapachu – na co dzień, albo na więczór, do pracy i na randkę. Zapachy zmysłowe, jak i świeże, orzeźwiające, lekkie i cięższe – tutaj ten dobór jest naprawdę duży.
firma Elizabeth Arden to nie tylko perfumy i wody toaletowe, ale także inne kosmetyki. Kremy do pielęgnacji twarzy, pod oczy, balsamy, zestawy kosmetyków – pozwalają one zadbać o swój skórę, aby zachowała wyśmienity wygląd, zdrową kondycję na lata.
Założycielka producenta chciała typowo właśnie zadbać o możliwość promowania kosmetyków, posiadających atrybuty pielęgnacyjne, korzystnie oddziałujących na skórę, nie zaś maskujących jej mankamenty.
Zdrowa, zadbana skóra – jest piękna, nie ma więc potrzeby maskowania niedoskonałości. Elizabeth Arden to pseudonim Florence N. Graham – była ona doradczynią w zakresie dbania o urodę, zasłynęła jednak także jako obrończyni praw kobiet.
Ta więc miała do wypełnienia misję, stworzenie kosmetycznego imperium miało być okazją do zaprezentowania kobietom nowych możliwości, jakie daje właściwe i odpowiedzialne używanie wysokiej jakości produktów kosmetycznych.
Tak więc za każdym razem stawiała ona na jakość i innowacyjność, połączone z tradycją. Do sławnych powiedzeń założycielki marki należą te oto słowa – Każda kobieta ma prawo być atrakcyjna. To motto przyświecało jej poprzez całe życie, dążyła do tego,swym klientkom oferować najróżniejsze nowości, produkty progresywne, praktyczne, nadzwyczajne dla kobiet współczesnych, przed którymi stawia się coraz większe oczekiwania.