Brak danych
Versace to światowej sławy dom mody, który z sukcesem wylansował również pachnidła żeńskie i męskie. Przykładem tych ostatnich jest kolekcja Versace Man Eau Fraiche. To szczególnie udana kompozycja...
Niestety, ale na chwilę obecną w żadnym sklepie znajdującym się w naszej bazie nie udało odnaleźć się powyższego produktu. Baza sklepów jest ciągle modyfikowana, zapraszamy za kilka dni.
Versace to światowej sławy dom mody, który z sukcesem wylansował jeszcze pachnidła kobiece i męskie. Przykładem tych ostatnich jest linia Versace Man Eau Fraiche. To niezwykle udana kompilacja zapachowa pojawiła się na rynku w 2006 roku i od razu zdobyła obszerne zachwyt.
Jest to zapach dla panów wymagających, o dość wysublimowanym guście. Na bazie raczej znanych i uznanych aromatów udało się stworzyć istotnie intrygującą i nietypową kombinację. Jest to w znacznej mierze zasługą Olivera Crespa, który już wcześniej współpracował z wieloma innymi cenionymi kreatorami w świecie perfum.
Świeży, owocowy zapach białej limetki generuje ze szlachetnym aromatem różanym atrakcyjną nutę wstępną całości stylizacji. Dominującym zapachem okazuje się być cydr, który uzupełniają aromaty świeżych przypraw jak estragon, gałka muszkatołowa i szałwia, stanowiące razem kompilację o charakterze zwykle męskim.
Podstawową nutą jest już tradycyjnie ambra z piżmem, które wzbogaca akcent drzewa klonowego. Flakon Versace Man Eau Fraiche z grubego barwionego szkła w odcieniu chłodnego błękitu ma wprawdzie klasyczną kubiczną formę, która jednak zaskakuje swym dekoratywnym wykończeniem: falistym profilem bocznych ścian.
W ten sposób flakon zdradza charakter swej zawartości: świeży, klasyczny i jednocześnie wzbogacony o zaskakujące niuanse. Kampania reklamowa skupiła się adekwatnie na wizerunku nagiego, tryskającego pięknością i samozadowoleniem męskiego ciała.
Nuty zapachowe:Nuta głowy: biała limetka, róża, karambolaNuta serca: liście cedru, estragon, gałka muszkatołowa, szałwiaNuta podstawy: drewno klonowe, piżmo, ambra