Brak danych
System: T4Kolor: Białyascetyczniec: Celulozaliczba warstw: 3liczba listków: 248wymiary listka: 9,9 x 12 cmDługość rolki: 34,7 mŚrednica rolki: 12 cmliczba rolek w kartonie: 42 Zapewnij swoim...
Niestety, ale na chwilę obecną w żadnym sklepie znajdującym się w naszej bazie nie udało odnaleźć się powyższego produktu. Baza sklepów jest ciągle modyfikowana, zapraszamy za kilka dni.
System: T4
Kolor: Biały
minimalistyczniec: Celuloza
liczba warstw: 3
ilość listków: 248
rozmiary listka: 9,9 x 12 cm
Długość rolki: 34,7 m
Średnica rolki: 12 cm
ilość rolek w kartonie: 42
Zapewnij swoim gościom komfort jak w domu dzięki Tork miękkiemu papierowi toaletowemu w rolce konwencjonalnej. Ten miękki papier toaletowy zachwyca wyglądem i dotykiem, jest wydajny i stanie na wysokości zadania w łazienkach o drobnym natężeniu ruchu.
atrakcyjny wzór listka: wywiera znakomite wrażenie.
Miękki i jasny papier zagwarantuje niezatarte wrażenia
TORK dostarcza kompletne rozwiązania higieniczne dla klientów z zróżnicowanych obszarów rynku. Produkty TORK wyprodukowane są nie tylko z myślą o bezpieczeństwie, higienie i komforcie,też o optymalizację kosztów, oszczędności czasu i pieniędzy. Dozowniki i wkłady projektowane są w ten sposób, by gwarantowały maksymalną produktywność, przy zachowaniu interesującego wyglądu i surowym negatywnym wpływem na środowisko.
producent TORK (będąca częścią grupy Essity) istnieje na rynku od ponad 50 lat i poprzez lata działalności stała się światowym liderem w branży higienicznej. Szybki rozwój producenta, stałe poszerzanie asortymentu (zwykle dozowników i podajników, czyściw papierowych itd.) pozwala zaspokajać rozmaite potrzeby szerokiego grona odbiorców wielu branż. Fundamentem firmy jest wiedza ekspercka i produkcja poręcznych i wysokiej jakości produktów w oparciu o progresywne, najnowocześniejsze rozwiązania.
Będzie naprawdę super, jeśli prześlesz swoją recenzję / opinię o produkcie Miękki papier toaletowy w rolce konwencjonalnej, trzywarstwowy, Tork biały. Pomóż pozostałym użytkownikom w podjęciu decyzji o zakupie.