Brak danych
początku było białe mydło, które w 1905 roku otrzymało dziś znaną na całym świecie nazwę: Nivea. Charakterystyczny śnieżnobiały krem o tej nazwie pojawił się sześć lat później, jeszcze dzięki...
Niestety, ale na chwilę obecną w żadnym sklepie znajdującym się w naszej bazie nie udało odnaleźć się powyższego produktu. Baza sklepów jest ciągle modyfikowana, zapraszamy za kilka dni.
początku było białe mydło, które w 1905 roku otrzymało dziś znaną na całym świecie nazwę: Nivea. Typowy śnieżnobiały krem o tej nazwie pojawił się sześć lat później, jeszcze dzięki utalentowanemu aptekarzowi Oscarowi Troplowitz, który zainspirował się łacińskim określeniem na śnieg nivis przy wyborze nazwy.
Swe charakterystyczne opakowanie w odcieniu blue krem otrzymał jednak dopiero w 1924 roku. O tym jak ważnym i postępowym wynalazkiem był ów krem świadczy fakt, że jego receptura pozostała do dziś niemal niezmieniona.
Dziś Nivea jest chronioną marką przedsiębiorstwa Beiersdorf AG. Asortyment Nivea, obejmujący początkowo krem do twarzy i dłoni, został sukcesywnie zwiększony o uzupełniające produkty do pielęgnacji twarzy, włosów, ciała i o kosmetyki do makijażu.
Natomiast miejsce konwencjonalnego kremu zajęły progresywne produkty jak „Nivea Cellular Anti-Age" linia. Nowym rozdziałem w historii marki było w 1968 roku utworzenie specjalnego laboratorium odpowiedzialnego na wykreowanie zapachów firmowych.
Jako typowy dominujący aromat towarów Nivea pozostała wybrana bergamota, z czasem zastąpiona jej odpowiednikiem plastikowym. Ta standardowa delikatna, świeża woń poza tym możliwie neutralnych białych lub bezbarwnych kosmetyków była poprzez dziesięciolecia i jest do dzisiaj jednym z głównych powodów, dla którego one są tak szczerze uznane i chętnie kupowane.
Wśród nielicznych wyjątków od reguły są m.in. Mleczka nowej generacji do pielęgnacji ciała o aromatach miodowym i czekoladowym z serii „Body Milk". Punktualnie z okazji 100-go jubileuszu firmy i wykreowania pierwszego kremu na rynku pojawiła się w limitowanej edycji woda toaletowa.
Po odniesieniu ogromnego sukcesu pozostała ona zastąpiona drugą edycją o nazwie „Nivea Original EDT", z dominującymi kwiatowymi aromatami i słodkawej nucie. W swoim zamyśle miała to być kreacja zapachowa neutralna, dedykowana dla obu płci.
Zupełnie zgodnie z filozofią pozostałych artykułów Nivea flakon perfum otrzymał istotnie prostą formę, na którym tylko dumnie widnieje etykietka z firmowym logo jako jedyna dekoracja. Też kolorystyka flakonu jest ściśle podporządkowana standardowemu dla firmy wizerunkowi o tylko dwóch odcieńch granatowej i białej.