Brak danych
pewnością większości z nas znany jest graficzny symbol drapieżnej, dzikiej pumy wyciągniętej w skoku. Firma, w której logo i nazwie ten dziki kot się kryje jest tradycyjnie kojarzona jako marka...
Niestety, ale na chwilę obecną w żadnym sklepie znajdującym się w naszej bazie nie udało odnaleźć się powyższego produktu. Baza sklepów jest ciągle modyfikowana, zapraszamy za kilka dni.
pewnością większości z nas znany jest graficzny symbol drapieżnej, dzikiej pumy wyciągniętej w skoku. Producent, w której logo i nazwie ten dziki kot się kryje jest klasycznie kojarzona jako marka artykułów sportowych, w tym odzieży i obuwia.
Jej początki są w rzeczywistości związane z produkcją butów i niemiecką firmą Rudolfa Dasslera, założoną w 1948 roku. Niewielu wie, że to właśnie od jego imienia wziął się pomysł na nazwę marki: początkowo, zgodnie z często praktykowanym zwyczajem były to połączone pierwsze sylaby imienia i nazwiska założyciela brzmiące w sumie jak Ruma.
Ta pierwsza nazwa pozostała jednak porzucona na rzecz podobnie brzmiącej nazwy drapieżnika, umożliwiając powołanie się obrazowe na jego parametry w celach marketingowych. Po okresie kryzysowym lat dziewięćdziesiątych marka poszerzyła asortyment wzbogacając go o kolejne akcesoria i ubrania inspirowane sportem.
obecnie Puma przechodzi kolejny burzliwy okres rozwoju po wykupieniu jej przez Koncern Kering. Tym razem Puma będzie znowu zwykle biegać: z mottem „Forever Faster" firma promuje artykuły sportowe, z którymi była typowo dotychczas kojarzona.
Zgodnie z tematyką przewodnim firmy i wspierania sportowych energiczności pachnidła Pumy są adresowane do kobiet i mężczyzn, którzy chętnie uprawiają sport zawodowo jak i prywatnie. Dlatego są tozwykle aromaty o świeżej nucie, kreowane nieraz na bazie owoców cytrusowych.
Dla mężczyzn oferowane są wody toaletowe o stosunkowo nieznacznej zawartości substancji zapachowych. Wszystkie linie zapachowe Pumy są dodatkowo rozpoznawalne po centralnie umieszczonym logo na flakonie i kartonowym opakowaniu.
Wyróżniają się one także nad wyraz radosnym, optymistycznym zestawem odcieni i deseni, stając się symbolem sił witalnych, zdrowego trybu życiu, uczucia przyjemności po wysiłku fizycznym. Taka jest właśnie linia perfum o znamiennej nazwie: „Time to play".
Wersja kobieca i męska różnią się kształtem falkonu – kobiecy ma przekrój koła, łączy je design kolorystyczny. W centrum klarownego flakonu jest widoczna sławna puma w drapieżnym skoku. Dynamikę ruchu podkreślają umiejętnie graficznie centrycznie rozmieszczone wokół głównego motywu punkty zróżnicowanej wielkości.
aromat dla kobiet urzeka w pierwszym momencie kompozycją limetki z mandarynką i mango. To owocowe otwarcie zamykają aromaty kwiatowe róży i egzotycznej lilii. Całości dopełniają ambra i drzewo sandałowe w nucie podstawy.